У Придніпровській СУБ створено диспетчерський центр - 7 Апреля 2010 - Мои Черкассы
Приветствую Вас Гость!
Понедельник, 22.12.2014, 15:42
Главная | Регистрация | Вход | RSS

Форма входа

Календарь

«  Апрель 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Главная » 2010 » Апрель » 7 » У Придніпровській СУБ створено диспетчерський центр
10:58
У Придніпровській СУБ створено диспетчерський центр

У Придніпровській СУБ створено диспетчерський центр



Аби мешканці Придніпровського району міста змогли швидко зробити заявку на проведення ремонтних робіт або з’ясувати інше питання, у Придніпровській службі утримання будинків створений єдиний диспетчерський центр.

Після реорганізації РЕУ, Придніпровська СУБ мала кілька телефонів для звернень громадян, які до того ж розташовувалися в різних куточках району. Щоб скоординувати дії диспетчерів, майстрів та робітників в одному напрямку, було створено єдиний диспетчерський центр із багатоканальним телефоном, за яким можна викласти свої проблеми, скарги та звернення.
— У пункті працює чотири диспетчери. Ці люди пройшли попередню підготовку й можуть правильно, технічно і грамотно прийняти та оформити інформацію, — розповідає директор КП "Придніпровська служба утримання будинків” Ігор Работенко. — Якщо всі оператори будуть зайняті, абонент знаходитиметься на лінії у режимі очікування до тих пір, поки хтось із телефоністів не звільниться.
Як розповів Ігор Работенко, після прийому замовлення вносять у комп’ютерну базу. До цієї ж бази надходить інформація від майстрів по роботі з населенням, які приймають заяви і скарги городян у письмовому вигляді. Повідомлення, зібрані за день, надходять до керівників дільниць "Придніпровської служби утримання будинків”. Після цього йде планування робіт на наступний день та розподілення завдань між майстрами дільниць.
На думку Ігоря Работенка, створення такого диспетчерського центру дало ряд переваг. По-перше, служба замовника і служба виконавця стала чітко розмежованою, адже одна група фахівців прийматиме замовлення, інша — контролюватиме хід їхнього виконання. По-друге, відбувся перехід від паперового оформлення робіт до електронного, що дозволить економити час та дасть змогу швидко робити аналіз виконаних робіт за день, тиждень чи інший період.
Найближчим часом електронну базу Придніпровської СУБ під’єднають до бази Оперативної служби черкаського міськвиконкому 1505, що дасть змогу її працівникам також бачити реалізацію завдань.

Довідка: Зробити замовлення, надіслати повідомлення, скаргу чи своє запитання до "Придніпровської служби утримання будинків” можна за номером телефону 73-03-03.
Просмотров: 2963 |
Всего комментариев: 4
4 Людмила   (25.12.2012 18:09)
Чому щоб прочистити каналізацію по стояку раніше було безкоштовно, а тепер це коштує 80,00 грн.? Тепер ніхто з сусідів не визиває аваруйну службу тому-що ніхто не хоче платити - Послуга платна. Деспетчер говорить - хто визиває той і платить. Чому я повина платити за ту роботу яку ви робите не в мене в квартирі, а за її межеми? Я і так плочу комунальні послуги. Мені звертатися в мерію за ваше здирництво? І деспетчер яка працювала 25.12.2012 - хамка. Не вміє спілкуватися з людьми. Завчила одну фразу "80,00 грн." Не вислуховує, розмовляє н повишенному тоні з людьми, і кидає слухавку. Як можна спілкуватися з такими працівниками?

3 Явтушенко Александр Николаевич   (16.05.2012 08:56)
адрес - Фрунзе 178.

2 Явтушенко Александр Николаевич   (16.05.2012 08:55)
15.05.2012 вечером из-за сильного дождя в квартире (9 этаж) тоже начался дождь: вода текла по стенам и потолку. Аварийная служба приехала через 2 часа, прочистила ливнёвку и вынесла вердикт: нужно ремонтировать крышу и менять ливнёвку. Хочу заметить, что 2 года назад уже случалась подобная авария, в которой пострадало все четыре квартиры нашего этажа. Вода тогда в квартире стояла "по косточки", не успевали собирать, поэтому и на 8-м этаже соседи немного пострадали. Тогда РЕУ-3 (теперешнее Приднепровское СУБ) покрыли часть крыши нашего дома (над первым подъездом) ещё одним слоем рубероида. Два года с крышей не было проблем, до вечера 15.05.2012. Тогда нас заверил начальник РЕУ-3 И.Работенко заверил, что крышу отремонтировали на совесть и больше такой ужас нас не постигнет. За что мы платим? За дождь в квартире? Убедительно прошу разобраться в данной проблеме и устранить причину нашего потопа. Неужели нельзя один раз сделать свою работу качественно?

1 Наталія   (09.10.2011 18:27)
Добрий день. Недавно випадково довідалася, що тарифи обслуговування будинків та прибудинкових територій по вул.. Орджонікідзе відрізняються від тарифів по вул.. 30 років Перемоги та Конєва. Так в рахунку-повідомлені на оплату послуг за вересень вказані такі тарифи: Орджонікідзе – 2,7170 грн, а Конєва – лише 1,87. Прошу пояснити чому тарифи різні? Дякую за відповідь.

Имя *:
Email:
Код *: